Nonșalant.

tumblr_mxph27pNwl1r7n8wlo1_500Patura cusuta-n fluturi,miros de Tataneasa.Nimic. Aer rece stanjenit de soare, perfecta combinatie intre apa rece si calda. Tacere de mormant. Ochii Lui si-apoi… Si-apoi o urma de pas pe inima mea, o petala de trandafir uscata pe masa din scandura de salcam.Conuri de brad ce impodobesc scaunul, doua picioare goale, doi ochi fricosi, aer superior.Superiorul meu e superiorul din glasul Lui.

Tipat de uliu, vaza sparta de acuma o saptamana imprastiata pe sus ca pe jos era destula ura care ma impiedica sa calc. Lumea mea nu e jos, e sus, sus erau corabii stinse in scrumiere, un fel de a spune: Tigari aterizate pe un aeroport nedeterminat, te salut mami!

Zambet impecabil din cauza perlelor, mi-au decorat oglinda.Acuma nu ma vad decat pe mine, il vad si pe El. Aici, langa mine. Niciodata langa tine.

Hei, hei asculta! Fetele de masa nu se pot pune decat pe masa dar atunci cand geamul se afla sub ale mele talpi si e posibil sa ma pierd, Tu ar trebui sa vii sa ma cauti. Dar nu vii. Ma uiti. Te uit. Revin la tine a doua zi plina de sange si de regrete. Eu nu-s copila pe care o vrei. Eu nu-s ea. EU niciodata nu voi putea fii ea.

Iubesc in culori fiindca ele ma fac sa iubesc, iubesc cu ochi, iubesc cu gura, iubesc cu mainile, cu vorbele, cu El. Iubesc cum se agita valurile sa ajunga la mal, pentru ca ma vad pe mine cand incerc sa ajung unde stiu ca nu voi putea ramane. Tu ma cunosti? Nu la fel de bine cum ma cunosc eu.

Cauta-ma si o sa ma gasesti, nu ma cauta si o sa mori singur. Ultimul gand iti sunt eu si nu poti nega oricat de rau m-ai ura. Incearca sa ma gasesti eu-s la fel de singura ca Tine. Observi? Sunt facuta din scrum si ma pierd, ma pierd in tot ce e vazut si nevazut , in tot ce exista si nu exista. Dar tot mai mult as vrea sa ma pierd in Tine.

Absorb toate fortele pozitive si negative pentru a-mi croseta un nou pulover. Mi-e frig si vreau putina atentie. Atentia unui soim gata sa-si mangaie prada. Nu ma trata asa, inca sunt fetita Ta.

Inca-ti numar trandafirii pe care mi i-ai dat, inca-ti port grija in piept, inca dorm cu camasa Ta punandu-mi o dorinta, inca tresar la auzirea numelui Tau,inca te vreau, inca te iubesc . M-ai indragostit nu pleca asa… nu pleca asa te rog.

Leave a Reply

