Rai sau Iad?

tumblr_m778033nwD1qe1sqco1_500~Cobori in Rai sau urci in Iad?~

Da-mi aripi sa zbor! Vreau sa ma arunc in gol,m-auzi? Vreau sa ma arunc! Cad! Cad! 

Vantul imi incurca parul si mi-l tranteste pe fata; nu mai simt iubire, nu mai simt nici ura, nu mai simt nimic. Tot ce speram sa se intample s-a intamplat dar pe dos. Du-ma unde vrei, spune-mi ce vrei,loveste-ma, mangaie-ma.Nu mai simt nimic.

Pare totul asa de pustiu desii atat de plin de agitatie. Pare ca si cand m-ai fi parasit pentru prima data. Roiuri de sentimente se agita defapt in mine, fiindca despre mine vorbesc, acum iti cant doina mea si ma astept sa-ti pese, m-auzi? Croieste-mi niste aripi vreau sa ma arunc. Vreau…

Pe aripile unui stol de pasari ce-si cara povara in spate de ani si ani de zile cautandu-si o casa care e mereu alta, adorm cu gandul paralel pierdut prin sufletul meu ce poarta o boala letala: Dorul. Inchinata tie pentru totdeauna as vrea sa nu mor azi. Dar imi doresc aripi, imi doresc sa zbor si sa simt cum e sa fi liber. Vreau sa fiu libera printre atatia puscariasi. Vreau sa abuzez de propria ta fericire pentru a fii eu fericita. Vreau sa fiu pentru prima data o scorpie si sa fac ceva pentru mine.

Ma numesc afona de cuvinte nu de sunete,pentru ca inteleg doar ce vreau si nu ce trebuie. Eu nu vreau sa ajung unde ajungi TU, eu vreau sa ajung unde nu va ajunge nimeni.

Sunt debusolata in privinta drumului pe care-l parcurg, pasarile mi-au parasit gandul adormit si acuma urc treptele infinitului obstacol, unde ma duc cand eu nu vreau sa plec nicaieri? Duet al norilor, vals incorect,pas indecent am facut fiindca am calcat stramb spre o noua treapta. Sufar de fobia de inaltime desii sunt la sute de kilometrii de civilizatie si eu…eu nu simt nimic.

Scarile se rup si cedez tentatiei caderii ce ma dezbraca. Ma alinta, ma incanta, imi sopteste la ureche cuvintele far’ de inteles, imi poarta trupul in brate cu atata usurinta incat imi simt propriile aripi agatate de propriul corp. Am murit, intrebarea este: Cobor spre Rai sau urc in Iad?

Cand ochii ti se inchid adesea vezi intunericul si auzi ce-ti canta. Cand nu te mai simti  in tine inseamna ca esti liber si poti sa pleci departe, dar tu decizi daca este cum vrei tu sau cum vrea altcineva sa fie, fii propriul tau stapan nu lasa pe altul sa-ti fie stapan!

 

 

Leave a Reply

