Ultima.

tumblr_n12cgeEmXc1sf275po1_500~Moartea este doar o cale de scapare. O poti alege pe ea…sau poti sa-ti continui viata alergand spre un apus care nu exista.~

Ca ultimul strop de ploaie, ultima noapte in doi, ultima carte citita si-apoi ultima melodie, ultimul vers care mi-a ramas in cap, ultima imbratisare, ultimul sarut de ramas bun, dar si de bine ai venit, ai revenit intr-o lume fara sens complet si incerci sa supravietuiesti si tot ce faci e sa te alegi cu un ultim drum, pe ultima suta de metrii in ultima ora de viata tu primesti ultimul trandafir, ultima rasuflare, ultima veste proasta, ultimul prieten care ti-a mai ramas iti da pentru ultima data o mana de ajutor si apoi te uita. Uita-l si tu. Pentru ultima data am crezut in ultimul vis.

Ma simt la fel ca ultima zi cand ningea, ultima tura de teren, ultima ura ce o port in suflet pentru ca m-am saturat ca mereu sa fie ultima persoana desii Ultima e Urmatoarea.

Ultima sticla de alcool terminata la ultima petrecere , ultima tigara fumata pe ascuns, ultimul drog al fericirii Lui, ultima data cand am calcat Acolo, ultima data cand am fost Acolo. Ultimul geam spart, ultimul cearceaf murdar, ultimul barbat desii mi-e primul. Ultima prietena ramasa pe acelas drum cu mine si inca cade la pamant cand nu mi-e bine odata cu mine. Ultima data cand ascult de mama fiindca ma dau destul de matura desii calc stramb, ultima groapa calcata stramb, de Azi vreau sa merg drept.

Ultima oara cand m-am speriat, ultima oara cand mi-a pasat, ultima oara cand am iubit, pentru ultima oara am urlat si am vrut sa fie totul ca mine,pentru ultima oara te rog sa fii langa mine, iar tu pleci, pleci departe. Pleci departe pentru ultima oara pentru ca promiti ca te intorci, dar promisiunile se uita si tu uiti pentru prima oara, mai sunt multe dati pana cand vei ajunge la Ultima.

Ultima data cand am sperat in viata pentru ca de atunci am inceput sa mor. Si nu sunt sigura daca iti scriu eu acuma sau…

2 thoughts on “Ultima.

Leave a Reply

