E intuneric afara.

bampw-black-black-amp-white-black-and-white-black-nails-Favim.com-134862~Cerul isi inchide ochii si se lasa intunericul. Mie mi-e frig, tie ti-e frica…~

Nu ma pot impaca cu ideea ca-s pierduta si nimeni nu ma mai gaseste, nu gasesc ideea de a putea reveni si de a te putea vedea. Innot prin ceata asta ca si cand as stii drumul spre tine si tot ce fac e sa inchid ochii. Pasesc desculta a pietrelor armuri si rasuflu doza expiratiei tale.

Esti pierdut in gandul meu de dimineata pana seara, iar seara imi esti prizonier. Te-alerg prin cosmare si prin vise amare tu fiind singura persoana dulce. Atat de dulce incat te topesti langa focul ce arde stejarul asta. Stejarul asta imi are si visele si drumurile proaste, si gandurile si momentele stanjenitoare; stejarul asta arde vesnic in mine nu te oprii la el. Nu te oprii la el fiindca nu vreau sa fii o amintire. Nu-ti fie frica ca-ci eu calc pe cioburi alergand spre tine si crede-ma nu vreau sa te pierd.

Ochi inchisi, gat uscat, buze uscate, muscate, ajutorul unui strain ce alearga odata cu mine desii eu nu ma pot oprii sa fac pauze, nu ma pot oprii si nici macar ranile adanci nu ma pot oprii. 

Alegi sa-mi parasesti stejarul si te indrepti spre Nicaieri fiind paralizat de frica dar nici tu nu renunti desii iti pierzi cunostinta si ramai pe loc, te opresti langa oglinda far’stapan. Asa ii zic eu, fiindca niciodata nu m-am putut vedea pe mine in oglinda aceea. Mereu EU eram alta. Pleaca de acolo, nu vreau sa te schimbi.

Raman fara nici macar o intrebare, fiindca le-am enumerat pe drum toate si le-am dat uitarii vazand ca nu-mi primesc raspunsul. Raman fara puls incetul cu incetul..

Iti intorci privirea misterioasa spre alta parte din mine si incerci sa-ti pastrezi calmul iar eu strig: Te astept aici. Te vad. Ai grija de tine, te astept aici…, te vad…, ai grija de tine, ai grija… 

E intuneric afara iubitule si tot ce pot vedea e aura inimii tale ce ma ia in brate strans la fel cum o faceai si tu. E intuneric afara iubitule si mi-e atat de frig si ti-e atat de frica sa ma iei in brate incat simt ca o sa-ti cad pe pleoape poate atunci o sa ma simti. E intuneric afara iubitule, e intuneric,  iar tu esti ca un blit. Esti un semnal ce ma atrage la ceva ce m-am decis sa astept.

Leave a Reply

