Daca..

tumblr_n0uoaojZLf1r7q7tuo1_500Daca ai stii despre mine…
Daca ai stii despre mine probabil nu ai mai incerca sa mai cauti definitii necunoscute, m-ai cauta pe mine.
De ai stii pe unde-ti umbla gandurile cand tu adormi, ai venii dupa ele,fiindca e mai frumos sa visezi decat sa pierzi.

Daca maine ar fi ultima zi din viata mea eu as vrea sa fiu cu Tine.As vrea sa fiu cu Tine. Intelegi? As vrea sa-mi uit minutele sarutandu-Te si sa ma uit pe mine in bratele Tale. As vrea sa fie ACUM ultima zi din viata mea pentru a Te vedea fiindca ma omoara dorul asta si nu mai pot sta fara rasuflarea ta. Ma auzi? Asculta-ma…

Daca vantul n-ar mai bate atunci eu dupa ce m-as mai lua? Sunt ratacita prin inima Ta si nu pot iesii, e un fel de labirint. Un fel de inchisoare a sufletului. De ce ma gonesti daca iti doresti sa raman?

Daca pasarea aceea de pe cer ar inceta sa mai miste din aripi, s-ar prabusi la pamant cum sunt eu fara iubirea Ta. Neajutorata,insetata de iubire si pierduta printre multimea de oameni.

Daca ma lasi a nimanui, viata se incheie astazi. La fel cum si ritmul alert al inimii inceteaza sa mai rasune. Se stinge, se stinge…sunt inca vie? Sunt. Pentru ca am inca scanteia iar tu imi esti chibritul care se aprinde din nou deasupra capului meu ca o coroana ce ma compleaza.

Daca azi e azi ce te face sa crezi ca nu va fii si maine? Doar daca m-ai mai vrea , fii sigur ca si eu as mai putea da zborul la o speranta. Fiindca niciodata nu am vrut sa fiu singura mea speranta, am vrut sa fiu si speranta Ta.

Iubeste-ma ca si cand am murii astazi fiindca si eu te voi iubii, nu conteaza unde si in ce fel doar fa-o. Arata-mi ca nu m-ai uitat printre oameni necunoscuti pe aripi murdare sub alte paturi vechi si in inima unui tradator.

Leave a Reply

