Televizor.

tumblr_mp8jfyRF6h1rfwq45o1_500~Privesc atenta ecranul unui televizor plin de purici uitat in praf si pulberi de scrum.~

Odata ce m-as uita zilnic la televizor, cu ochii astia plini de ura si dragoste pentru un suflet ce niciodata nu a putut exista. Daca as privii intrarea intr-un abis de flori aromate cu petale de bumbac, daca as putea sa-ti povestesc despre mine…atunci cu siguranta nu as mai fii eu.

Intr-o incapere cu numai patru pereti fara suflet si un tavan ce e gata sa cada pe al meu trup,dansez al sufletului cant de dor de casa. De ce am un dor de casa? Pentru ca totul din mine a ramas undeva iar eu-s aici. Vreau acasa! Desii sunt pierduta pe al Marii vals. Vals al valurilor ce inspira si expira placerea vietii, ce rasufla povara goliciunii mele printre firele de par cazute pe pepietul gol. Privesc Marea asta si vad cate ceva diferit in fiecare secunda, privesc Marea si simt, simt cum sunt pierduta.

Deschid ochii si ma aflu in infinitul norilor unde vad cum ma imbraca si ma dezbraca cu panze aurii cerul si-mi citeste povesti despre fiinte nemuritoare, dar al Lumii, dar al meu; fiindca oamenii nu-si dau seama ce pierd fixandu-si privirea si focusandu-si atentia spre micile ecrane de televizor si sunt atrasi de Nimic. Nimic din ce spun eu nu te atinge, nu ma simti…

Privesc ce tu nu privesti si ma innec in aerul ce-l respir incercand sa sting telvizorul asta, prea multe accindente, prea multa invidie,prea multa tristete. Am venit sa-ti reamintesc ca esti prea tanar.

Un copil vine si spune: “Vreau si eu un televizor. “

Subliniez potopul vara, cand toate plantele fac plecaciuni cerului pentru ai multumii. Subliniez zambetul copilei ce si-a primit prima lopetica sa faca un castel de nisip. Sublinez viata traita, fiindca acuma este risipita ca nisipul in Desert.

Deschid ochii larg si raman blocata la ecranul mic al televizorului plin de purici si fundalul plin de sunete obsene. Vreau sa scap dintre acesti patru pereti si sa alerg mai departe decat ma duce gandul, fiindca vreau sa va spun ca televizorul m-a indepartat de Frumos si il vreau inapoi in viata mea.

Leave a Reply

