Ploua…

tumblr_n1x8s56Ndi1sud8vho1_500~Ploaia e doar un sentiment, de aceea uneori e rece si alteori e calda.~ De aceea-ti scriu.

Margele de apa sidefate imbogatesc pamantul si-l inunda. D-aia am un suflet bogat si inundat. D-aia sunt rece acum; fiindca m-a racit. Mi-a rascolit sufletu cu rafale numeroase scotandu-l din pioneze iar acuma sunt ranita.

~Auzi?~

Auzi? Tu te-ai gandit vreodata ca ploaia te plange? Ca te vrea? E doar un sentiment lipsit de inima si rasuflu. E doar o stare.O stare ce ma strange-n piept de fiecare data cand pleci.

Si e atata de trist, cand te gandesti ca ieri ti-era bine si  soarele radea impreuna cu tine. Acum si ploaia te plange, si eu te plang,si el si ea.

S-asterne ca o plapuma rece pe trupul tau fierbinte si te cheama, iti spune: ” Daca tu plangi voi plange cu tine, daca tu razi eu trebuie sa plec…

Racoarea imbratiseaza fiecare om in parte dand din fercirea sau tristetea ei. A ploii. Pastreaza-ti calmul inainte sa te razbuni, revin-o-ti in fire. Starea ta afecteaza orice. Ma afecteaza pe mine, te afecteaza pe tine, afecteaza starea vremii.

Tu esti mirosul racelii dinaintea ploii. Te rog chiar daca te simti neajutorat intoarce-ti privirea cineva te asteapta acasa.

Doare, orice doare, fericirea dureaza doar un moment. Un moment de fericire iti cer tie . Vreau sa-l ai, ti-l dau pe al meu. Ia ce vrei de la mine si pleaca fericit. Vreau sa fii cel mai fericit, daca altcineva nu te poate face, fa-te singur, fura-mi mie fericirea ca azi sunt darnica, fura-mi totul mie si lasa-ma singura. Vreau sa plang cu ploaia sperand ca iti va fii bine tie, vreau sa ii fiu marioneta numai ca sa fii tu bine. Fii tu bine! 

2 thoughts on “Ploua…

  1. Cand ploaia-si plange necazul cu ropote de inorog in galop repede,cand totul ti-e potrivnic tie muritorule….undeva in zgomotul fin de clepsidra sidefata ,unde visele curg unul cate unul prin locasul ingust si mor pravalite peste alte vise,acolo unde tu cauti prin vise plouate cu moarte fara mila…doar pentru ca ploua;se zbat si visele mele jumatate moarte in calvar -dar ale mele nu mor niciodata.Visele mele asteapta sa fie mangaiate bland si sa prinda radacini in suportul ravasit de ploaie,unde sunt vise moarte..si ale mele si ale tale si ale lumii intregi,da acolo sunt toate!Dar oare cand visul meu va creste destul,cand nu va avea loc de sticla subtire ce se va intampla?Clepsidra se va sparge?…se vor pravali toate visele si ale lumii si ale tale ,si vor prinde radacini adanci la fel cum prinsese al meu.Dar nu erau moarte?-desigur ca erau pana cand le-am presarat putina viata de la mine si vazand cum visele moarte prind viata le-am inviat pana la ultimul…si zboara energic pe langa mine fara sa mi tulbure linistea …pentru ca….sunt din ce in ce mai slabit si le-am inviat pe toate…Ai uitat?ale voastre toate au prins radacini !Sticla se sparge.Clepsidra dispare.Ploaia a spalat lumea,lumea e spalata de ploaie.Apare curcubeul,e visul meu ce se zbate sa traiasca fara hrana ,sunt sigur!!Dar nimeni nu-l observa …si…el e acolo si sta la fel de cald si nemiscat ca cu budist intre tigri salbatici….se lupta cu norii si tu nu-l observi ….si norii vor sa-l prinda in clepsidra..dar el e liber si vrea decat sa va vegeze voua visele plapande ce cresc cum vezi cu ochii sub soare si adieri de dupa ploaie,nu ti fie frica nu va muri niciodata…doar se va zbate in furcile caudine ale norilor veghendu-ti tie frumusetea ,iar lumii visele.

Leave a Reply

