Cazut sau increzut?

tumblr_n1iy6jZalW1sf275po1_500

~Esti plin de tine.~

Te abrutizezi pe etapele unei idei abandonate in urma cuvintelor tale. De ce argumentezi ceva ce nu trebuie si te contrazici singur? Exista un baraj intre dragoste si ura si acela suntem noi. Intr-o lume plina de foi scrise cu cate o heroglifa, incerc sa-ti descifrez mesajul transcris, fiindca mi-e greu cand ceva promis este respins din ambele parti.

Ceva ca doi poli ai unui magnet. Ceva ca alb si negru. Calc pe propria-mi piele si simt cum sunt torturata de a mea inima.

Am capricii ca un capricorn desii sunt o segetatoare care te pot ucide. Iti capsez pe inima a mea durere sa simti ce e in neregula. Nu vad nimic in neregula aici dar nici in regula. Sunt uneori debusolata si nu stiu incotro sa alerg. Arata-mi calea spre lumina sau spre intuneric si decide, pe unde vrei sa ma pierzi?

Imi degaji o stare de neliniste care imi capteaza atentia si ma pune sa alerg pe ganduri la propriu. Alerg pe ganduri. Vant dement, aer degerat, inima poluata, ma topesc la -3 grade C, nu te mai vad, nu te mai simt.

Gesturi egoiste sparg oglinda de gheata din mine si te vad, te simt, te vreau, dar… Dar este prea tarziu si ochii imi trag a somn, las totul pe ziua de maine desii puteam sa fac totul azi.  Am pierdut. Am pierdut jocul asta, da-mi voie sa-l incep din nou.

Fire slabatica de foc, corp in flacari, esti prea fierbinte ca sa nu te ating. Stinge-te in palmele mele la suprafata si arzi inauntru cat sapte incinedii la un loc. Nu mai e loc de teama , aici e loc de dragoste. Ori intuneric ori lumina, mai stii, ai luat o decizie? Daca nu , ia-o acum fiindca m-am hotarat sa nu las pe alta data.

Esti ca un inger cazut care se crede demon uneori pe timp de noapte, un fel de aroganta cu o sclipire de divinitate, e un fel de a spune ” Du-te dracu dar mai stai un pic”, nimic nu e o concluzie si tot de ce pot trage acuma e sa trag de cuvinte. Esti un demon sau inger printre ale tale esente? Dizolva-te ca sa te simt din nou.

Leave a Reply

