Stii?

tumblr_n11onbNUDr1tsclg4o1_500Stii?

Stii ca eu imi pierd orele din ceas gandindu-ma cum sa fac sa trec de aceastra prapastie? Nu vreau sa alunec in innecul pamantului.Nu vreau sa te las sa te lupti singur cu lumea asta rea ce se aduna pentru a face blesteme.

Eu adun fiecare floare pentru a-ti colora privelistea. Stii? Cateodata zambesc doar pentru a te face sa te simti bine. Cateodata zambesc doar ca sa simti placerea sufleteasca cum se inveleste noaptea tarziu. Cateodata….cateodata uit de mine si stiu doar de tine.

Imi pasa. Mi-e frica de ziua de maine. Stii? Adorm cu ea in vene si-mi pulseaza mai rau ca inima. Imi pasa de tine cum nu mi-a pasat de mine vreodata, si-mi pasa mai mult decat iti poti imagina atunci cand ma lasi balta printe firele de par ce-mi ascund fata.

Eu noaptea nu adorm.Somnu e o pierdere de timp atunci cand soarele inchide ochii. Eu imi fac griji pentru tine, stii? Nu pot adormi stiind ca ceva se poate intampla.

Mi-e frig. Si trag peste mine o suta de cearceafuri ce miros A Tine, dar tu nu esti aici. Inghet si stii? Stii ca pot ingheta si tu nici macar nu te gandesti la mine. Nu te gandesti daca mi-e bine, eu stiu dar tu stii? Stii ca plang printre razele unei veioze vechi sperand la macar un ramas bun printre sarutari.

Stii ca adorm in ploaie crezand ca ador ploaia doar pentru a te vedea pe furisi? Imi tusesc raceala sufletului si mi-o inspir la loc, fiindca tot ce fac e sa citesc in picaturile astea care ma izbesc fara mila.

Simt ca-s in apogeu cand iti ridici privirea, cand ma mangai cu ea si-ti etalezi sentimentele pe proprii ochi. Tu stii? Tu stii ca plang de fericire atunci cand razi?

Cateodata nu-ti merit dorul, si ma ingrop singura intr-un pat a carui istorie nu o voi stii niciodata.

Stii? Niciodata nu am vrut sa-ti fie rau si daca am vrut inseamna ca ma minteam pe mine. Vreau sa uiti cine esti pentru o clipa si sa fugim departe fara sa ne mai uitam inapoi, fiindca daca ne vom uita n-i se va face mila, iar “mila de oameni” este o mila fara rost.

2 thoughts on “Stii?

Leave a Reply

