Simt…

tumblr_lsb3ljbUS01qijsuuo1_500~Ma simt inchisa intr-o cutie ce-mi da mai mult spatiu decat realitatea.~

Tanjesc dupa atentia unui inger desii sunt imbratisata de forta cea rea. Tanjesc atentia ta uitandu-ma in alta parte. Stii de ce? Pentru ca ma simt….

Ma simt legata de un lant ce ma raneste si imi inmoaie incheieturile,ochii imi rad in lacrimi si imi inunda inima.De aceea nu mai bate. De aceea prefer ceva mai simplu: Sa ma inchid in propria cochilie. De aceea iti zambesc aspru printre buze si te pacalesc usor. Esti al meu! Dar mereu ai fost. Te parasesc si apoi revin. Te alerg printre mii de apusuri ce nu mai au un rasarit. Rasaritu se pierde si el usor, la fel cum te pierd si eu pe tine.

Simt cum un lacat imi inchide inima si nu iti mai poate vorbii ea. Acum iti vorbesc eu si am multe de zis dar nimic nu are un inceput. Nici un inceput n-are un inceput de aceea incep mereu cu sfarsitul. Dar sfaritul are un sfarsit?

Imi place sa ma ascund. De tine, de mine, de voi toti. Simt cum ma mintiti si cum nu pot face nimica in legatura cu asta fiindca sunt legata de un lant ce ma tine. Ma tine departe de mine.

Zambesc la a saptea speranta ce imi reinvie inima; si-mi bate. Imi bate tare. Imi bate asa tare.

Te gasesc plangand fiindca sesizez ca am stricat tot ce am construit odata. Te gasesc prins si pe tine in lanturi. Esti trist. Eu am facut asta?

Doresc sa te pot ajuta cum nimeni nu a putut sa ma ajute pe mine. Doresc sa te pot reinvia si pe tine de tine insuti. Doresc sansa la viata impreuna din nou printre mii de apusuri ce au un rasarit nepierdut in zare. Astept raspunsul tau printr-un mesaj dat printr-un porumbel, fiindca stiu ca nu te poti misca, stiu ca nu poti striga, stiu ca poti doar sa scrii. Asculta-mi chemarea. E la fel de pura ca lacrima ce uita sa-ti mai cada.

Dar seara tarziu, ma intorc in cutia mea lipsita de ganduri si plina de nemultumiri, acolo ma innec in lacrimi si-ti scriu poezii, acolo ma ganesc la ce e  mai rau si ce poate fii mai bine. Ma simt intr-un fel libera de mine. Numai Tu imi poti distrage atentia de la raul asta, in mai bine.

Leave a Reply

