M-am pierdut.

tumblr_n0pdtlDpcz1re949bo1_500Am aflat ca daca-ti pierzi speranta esti un om pierdut de Tine.

Odata ce uiti ce ti-ai propus cu o seara in urma inseamna ca nu a insemnat nimic. Pentru a reusi sa faci ce ti-ai propus trebuie sa iti doresti si sa speri. Sa speri in ultima ta sansa la viata ca fiind prima ta sansa la o noua viata.

Nu incerca sa te cauti. Odata ce te-ai pierdut, pierdut ramai. Pierdut in sentimente care nu-si au gustul care ti-ar putea satisface poftele sufletesti. Nu te mai cauta.

Mi-am dat drumul de la etajul 9 si mi-am dat seama ca nu e nimic nou, oamenii se agita atunci cand esti in aer, dar pana atunci niciodata. 

Am sperat ca daca azi voi face o prostie cineva ma va putea ierta, dar speranta se pierde si degeaba incerc sa te caut, fiindca inca nu m-am gasit pe mine.

Astept trenul ce soseste la ora fixa iar acesta trece pe langa mine de parca n-as fii acolo. Sunt invizibila. Nu exist.

Ma cauti? Anunta-ma cand ma gasesti.

Zbor deasupra lumii pe aripile unui soim care isi cara povara zilei de maine. Eu imi car povara zilei de ieri.

Lacrimile se pierd, ingheata iar apoi se usuca. Lacrimile sunt dovada sperantei. Dar acuma, acuma nu mai exista speranta. Azi nu este lumina in sufletul meu, aprinde un chibrit si incearca sa nu suflii sa-mi ingheti din nou privirea. Mi-e frig, mi-e frica, mi-e dor, iubesc ceva ce nu exista si m-am pierdut in cusca asta care nu-si mai termina aleiile, usa de iesire nu este o iesire este un nou inceput al aceleiasi povesti.

Aleg pe un drum fara oameni sperand ca maine ma vor cauta, alerg pe drumul asta sperand ca am facut alegerea buna.

Alege-ma pe mine si iti voi arata ca nu ma voi da batuta oricat de greu mi-ar fii. Alege-ma pe mine si o sa te fac sa zambeti. Alege-ma pe mine sa ma simti cum tremur si cum cersesc caldura. SPER IN MINE ca voi supravietuii, sper in mine..sper in tine.

Ma intind pe un covor si astept sa zbor , sa mor. Inca ma cauti? Opreste-te. Eu-s aici desii mereu voi fii peste tot.

M-am pierdut pe mine fara sa ma gandesc ca defapt m-am pierdut de VOI. Mi-am pierdut si sufletul, si nemurirea; mi-am pierdut si zametul si rasuflul, mi-am pierdut speranta de a ma gasii.

Leave a Reply

