Azi nu stiu…poate ca stii tu.

tumblr_mv6kr3ApcK1sonuleo1_1280Vad fete triste, lumea asta este plina de oameni tristi si nici cel putin copii nu-s  asa fericiti precum par. Fiindca nu totul este ceea ce pare a fii.

Am vazut in trecut razboaie, lumea asta nu mai are pace. Pacea o gasim in suflet; sau cel putin o gaseam.

Am vazut multa ura, eu nu pot ura; fiindca daca as ura as fii prinsa in laturi si nu as mai putea sa respir, n-as mai avea aer, as fii una cu tot pamantul si nu as mai putea fii EU.

Am vazut animale moarte fiindca oamenii nu vad mai mult decat infatisarea si bunurile pe care le pot lua de la ele.

Traim intr-o lume unde daca un om ar lesina pe strada nu te-ai duce sa ii dai o mana de ajutor si mai degraba ai fugii, fiindca ne place sa fugim de ce ne poate face rau asa-i?

Sunteti toti tristi ca azi ploua si maine toti fericiti ca e soare. Pe mine nu ma prost dispune vremea, e doar o stare a vremii, starea mea nu se schimba. EU nu-s ea si ar trebui sa realizati ca nici VOI nu sunteti ea.

Am vazut cum un zambet poate aparea si daca o persoana primeste o floare, nu numai lucruri scumpe. Lucrurile ieftine sunt cele mai scumpe. Nu-ti poti cumpara fericirea cum nu-ti poti vinde iubirea. Fiindca se afla in tine.

Azi nu stiu… nu stiu daca si pana astazi oamenii inca nu-si pot da seama cata bunatate ar putea exista in ei insusi. Nu stiu daca se pot caracteriza in detaliu atfel incat sa invete ceva NOU despre ei insusi. Nu stiu daca VOI toti puteti realiza ca am fii mult mai fericiti daca ne-am incuraja singuri, fiindca prietenii vin si pleaca, parintii nu vor fii o viata intreaga langa tine si tot ce-ti mai ramene VIU esti chiar tu. Tu ce crezi… te poti caracteriza pe tine astfel incat sa inveti ceva nou despre tine?

Leave a Reply

