Ilogic.

Tocmai ce navigam pe internet sa ma “amuz” putin; dar tot ce am facut a fost sa imi provoc rau:)). Nu stiti despre ce vorbesc, pai sa va povestesc:

asddsfsdf

 

Da. Exact asta. Observati ce observ si eu? In loc sa ma “amuz” tot ce-mi sare in ochi este aceasta reclama cu ” Cum sa slabesti NATURAL” unde evident apare o tipa “buna rau” :-& cu curul ei foarte “slim” ce pot sa zic. Dezgustator. Pan la urma unde slabesti, IN cur?; ca la suprafata nu prea.

Daca asta face lumea mai bunaaaaa, atunci foarte bine, o sa apara reclame: “Cum sa slabesti natural” : Un barbat frecandu-si p**a si o fata stand la 3 metri privindu-l satisfacuta. Si tadammm noua metoda de slabire. So now : practica.

Asta chiar m-a dezgustat si nu avea nici macar o legatura cu titlul oameni buni. Cand faci reclama la un caine pierdut nu pui poze cu gaini. Este ilogic. Lumea asta e infometata dupa bani.

A fost doar o opinie. Opinia mea. Puteti sa-mi spuneti si parerile noastre.

Leave a Reply

